facebook sociální síť

heureka recenze

Jak správně převzít zboží

Přečtěte si těchto několik řádků o tom, jak správně převzít zboží, abyste se vyvarovali možným problémům, které mohou nastat.

  1. Domluvení termínu doručení
    Při každém nákupu se vám snažíme vyhovět a přizpůsobit se vašim časovým možnostem.
    - 1 - 2 dny před naplánovaným rozvozem zboží se vám ozve dodavatel telefonicky, mailem nebo SMS zprávou a dohodne si vámi přesný čas příjezdu
    - v den doručení vám zhruba půl hodiny před samotným příjezdem zavolá posádka automobilu, se kterou se domluvíte na podrobnostech (orientační body cesty a podobně)
  2. Předání nákupu
    objednané zboží vám může přivést buď dodávka společnosti Exiteria a.s. nebo vozidlo renomovaného partnerského dopravce, se kterým spol. spolupracuje.
    - máte nákup objednaný i s výnosem? Otevřete dopravci vchodové dveře do domu a ten vám vše donese až na místo, které jste určili při objednávce
    - Nenecháme vám nákup na ulici, otevřete nám první dveře do domu a složíme vám ho až za ně
  3. Kontrola stavu zásilky
    Stav doručené zásilky ve vlastním zájmu překontrolujte společně s posádkou vozidla ihned při převzetí. Zaměřte se zejména na to, zda:
    - souhlasí počet balíků a krabic s údaji v přiloženém přepravním listu
    - obaly balíků a krabic nejsou porušené
    - nábytek dodávaný vcelku není viditelně poškozený
    Podpisem dodacího listu potvrdíte, že zásilka byla v čase převzetí v bezvadném stavu. Pokud není vše v pořádku, dodací list nepodepisujte a dohodněte se s posádkou vozidla na dalším postupu.
  4. Kontrola dodaného zboží
    - Bezprostředně po převzetí nákupu a rozbalení balíků/krabic zkontrolujte ještě před montáží jejich obsah. Podívejte se především na to, zda:
    - barvy a materiály odpovídají vaší objednávce
    - nechybí žádný z dílů, uvedených v montážním návodu
    - díly nejsou mechanicky poškozené
    Jak postupovat v případě nesrovnalostí při převzetí nábytku se dočtete v Obchodních podmínkách
  5. Platba nákupu
    Zboží z našeho e-shopu zaplatíte několika pohodlnými způsoby:
    - bezhotovostním převodem částky na náš účet
    - bezpečně platební kartou on-line (zatím není možné platit kartou u řidiče)
    - v hotovosti při převzetí nákupu
    - na splátky u společnosti Cetelem

V závislosti na aktuální dopravní situaci se mimořádně může stát, že auto s vaším nákupem nepřijede na minutu přesně.
Buďte prosím trpěliví a věřte, že řidič dělá všechno proto, aby už byl u vás.
Ať se vám zboží z našeho e-shopu líbí a slouží vám dlouhá léta k vaší velké spokojenosti!

Doprava zdarma

Objednejte si nábytek alespoň za 5 000Kč a nábytek vám dovezeme zcela zdarma!

Nábytek pro každého

Zakoupený nábytek Vám dovezeme kamkoliv po ČR a SK s možností montáže Vašeho nového nábytku.

Vrácení zboží do 45 dnů

Nesedí vám některá část zboží? Zboží můžete vrátit až do 45 dnů.