facebook sociální síť

heureka recenze

Jak zboží reklamovat?

Nejste se zbožím spokojeni? Rozhodli jste se ho reklamovat? Nic se neděje, máte na to samozřejmě právo. Jak tedy postupovat v případě reklamace produktu?

1. Otevřete si reklamační formulář

Jako první si otevřete reklamační formulář zde, který bude potřeba správně vyplnit.

2. Vyplňte všechna povinná pole

Aby byla správně závada u vašeho nákupu rozpoznána, je důležité o ní vyplnit pokud možno co nejvíce podrobností. Reklamační formulář proto vyplňujte pečlivě a objektivně.

  • vyplňte všechna povinná políčka označená hvězdičkou (kontaktní údaje, číslo objednávky, typ závady, číslo účtu pro případné vrácení peněz)
  • popište stručně a jasně, co přesně na zakoupeném zboží reklamujete
  • napište, jakým způsobem bychom podle vás měli reklamaci vyřešit

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

V zájmu rychlého a bezproblémového vyřízení reklamace vyplňte prosím co nejvíce polí Reklamačního formuláře a do detailů popište problém s vaším nákupem. Položky označené * musíte vypsat povinně.

3. Nahrajte do formuláře fotografie závady

Jeden obrázek řekne víc než tisíc slov, proto reklamovanou závadu vyfoťte foťákem, tabletem nebo mobilem a snímky připojte k vyplněnému formuláři.

  • ve spodní části formuláře klikněte na tlačítko “Procházet”
  • vyberte soubory ve svém zařízení
  • nahrajte fotky do formuláře (zobrazí se vám v něm jejich náhledy a pojmenování)

4. Překontrolujte ještě jednou všechny údaje a odešlete formulář

  • před odesláním reklamačního formuláře se ještě jednou přesvědčte o správnosti všech kontaktních údajů a úplnosti popisu závady
  • kliknutím na tlačítko “Odeslat” v pravém dolním rohu nám formulář odešlete

5. Kontaktujeme vás

Po obdržení vyplněného reklamačního formuláře se vám v nejbližším možném termínu ozve zaměstnanec dodavatele Exiteria a.s., který s vámi ujedná řešení vašeho problému. Podrobné informace o nákupu najdete také v obchodních podmínkách a reklamačním řádu.


Doprava zdarma

Objednejte si nábytek alespoň za 5 000Kč a nábytek vám dovezeme zcela zdarma!

Nábytek pro každého

Zakoupený nábytek Vám dovezeme kamkoliv po ČR a SK s možností montáže Vašeho nového nábytku.

Vrácení zboží do 45 dnů

Nesedí vám některá část zboží? Zboží můžete vrátit až do 45 dnů.